Post by sodifoodbeli on Feb 17, 2022 11:11:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Anger of stick 5 : zombie ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Anger of stick 5 : zombie IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Anger of stick 5 : zombie 2022 version ▞▞▞
Dit spel is goed! Ik hou van de wapens en animaties. Ga zo door! (Ik beoordeel 5 sterren)
5,50 Lezen met onze Gratis app; Paperback (Mass Market) ... “Rowland is a hilarious writer, and her White Trash Zombie series shines in a crowded genre.
leuk en lekker
🎮 Trucs en Codes van Anger of stick 5 : zombie • Apocanow.nl
Download Anger of Stick 5 Hack 4.1 (MOD,Unlimited Money) Apk ...
Kapot moelijk maar wel super leuk
Ik installeerde en speelde en schakelde de mobiel uit en een andere dag merkte ik dat 😱😱😱😱😱 ik op niveau 1 ben gekomen en alle voortgang van het spel ben kwijtgeraakt. De game was goed, maar fix aub 🙏🙏🙏
😎
Waarom is het spel niet geopend, het is slechts een afbeelding van het spel, dit is stom
... 12 3.1416 2, Slouchy jeans zara black, 5 consejos para ganar una pelea callejera, ... Las preguntas mas incomodas, Anger of stick 3 dinero infinito,
Leuk maar jammer dat je geld moet kopen
.
Ik had level 45 bereikt en alle wapens ontgrendeld, maar daarna was door een aantal bugs mijn hele voortgang verloren
Is leuk
Het beste spel, precies vanwege hetzelfde, is dat het aan het einde zal worden bekeken. Het is een fantastisch spel, omdat het eerste niveau heel gemakkelijk en grappig is
Laat iemand het dinosaurus-ding repareren. Het lijkt elke afa-missie. Ik vind dit spel erg leuk, het is oud, ik heb het eerder gespeeld, het is echt leuk, maar dat dinosaurus-ding bevriest het spel. Het is er nooit geweest. Alsjeblieft
Dit spel heeft een bug en enkele problemen. Dit zijn: 1) Toen ik de Zombie-modus speelde, zat ik in een helikopter. En een zombie kwam en greep de onderkant van de helikopter. Dus om dat ding te vermijden, steeg ik hoger en hoger. Er deed zich een storing voor en de platforms, de gebouwen, alles was verdwenen. De zombie werd gedood, maar ik liep in de lucht en mijn helikopter zweefde. 2) Ze moeten indien mogelijk wat nieuwe wapens, nieuwe voertuigen en missies toevoegen.
Tank Stars Arkádové mrr
repareert deze bug toen ik mijn telefoon oplaadde en ik hem aanzette RESET MIJN F CKING-NIVEAUS, NIVEAUS DIE IK HEB VOLTOOID EN MIJN VRIEND ZOALS IK THEMA HEBT GEKOCHT VOOR 30K 40K 70K. DIT BUGGED IK HAAT DAT...UGH
Anger of stick 5 : zombie მძაფრსიუჟეტიანი fafr
Geweldig -spel. Ik hou van je werk COWON. Ik gaf een 4-sterren omdat de prijs van het upgraden van de wapens en avatar duur is. Maar geweldig spel
Je moet het spel beter maken met kwaliteit
heb het vele jaren gespeeld, het duurt lang om het spel te updaten wordt zo saai
ZOMBIE AGE 2. ROL. DRAGON BALL LEGENDS. ROL. ARCHERO. ROL. Drawmaster. ROL. MODERN STRIKE ONLINE: PRO FPS. ROL. Dead Effect. ROL. ANGER OF STICK 5: ZOMBIE.
Anger of stick 5 : zombie アクション ale
ik hou van dit spel xoxoxoxoxoxoxoxox
Deze game is geweldig, maar er zijn nog steeds wat problemen op niveau 54 op zombieniveau. Het is onmogelijk om de wapens door te geven, zelfs de robot is nutteloos tegen hen omdat de zombies te sterk zijn en ze doden met slechts twee happen Ik heb wat mannen gekocht maar nog steeds niet genoeg, dus mijn eigen mening is dat er meer wapens moeten worden toegevoegd omdat ik alle wapens al heb gekocht.
Dit is een heel slecht spel. Het punt is dat wanneer ik deze app open zonder internetverbinding, het begint, maar wanneer ik het de volgende keer open dat mijn hele voortgang weg is, heb ik het steeds opnieuw geprobeerd, maar het is helemaal weg. Eindelijk heb ik het spel verwijderd. Dat is het belangrijkste probleem van dit spel. Los dit probleem op. Daarom geef ik het 2 sterren. Hoewel de functies van deze game in orde zijn en alle andere dingen in orde zijn.
Ik gaf het 2 sterren, want toen mijn vriend (Axe Guy) naar beneden ging, gaf ik hem een medicijnfles en toen was hij op. Dat blijkt een krankzinnige glitch. Hij stond, maar er waren geen Hitpoints meer. Corrigeer dit alstublieft. En ook, toen ik besmet raakte, aten de zombies en ik elkaar eigenlijk op...
leuk spel het is leuk en uitdagend
Anger of stick 5 : zombie Aksiyon tcls
pro spel
Zo cool
De game is geweldig, maar je hebt geld nodig om wapens te krijgen
Heel goed intens. En wil het ook zo lang mogelijk. En alsjeblieft meer games, die net als deze beter en goed zijn. Dank u.